Tahniah ! Al Baghdadi Menerima Anugerah Peringkat Asia Pasific

Tahniah ! Al Baghdadi Menerima Anugerah Peringkat Asia Pasific

Sekali lagi Pengasas Teknik AL Baghdadi , Ustaz Qr Haji Jalaluddin Haji Hassanuddin telah dianugerahkan "Asia Pacific Outstanding Entrepreneur Lifetime Achievement Award" dalam satu majlis Sidang Kemuncak Ekonomi & Keusahawanan Asia ke-6 yang dianjurkan bersama oleh Institut Strategik KSI  Asia Pasifik, Majlis Ekonomi Lembangan Pasifik, Kelab Ekonomi ASEAN, dan China Daily Asia Pasifik turut  menghimpunkan pegawai kerajaan, pemimpin perniagaan dan pemimpin pemikiran yang dihormati untuk menangani cabaran strategik yang dihadapi. Asia.di Royal Chulan Kuala Lumpur pada 27 Julai 2023 yang lalu.

 uj1

 <<< Lihat Gambar Lagi >>>

 

Anugerah ini diberikan berdasarkan keupayaan Al Baghdadi berjaya mengembangkan Centre Pendidikan Al Quran ke beberapa buah negara asean seperti di Singapore, Brunai dan Indonesia, Australia dan New Zealand.

Majlis ini di rasmikan oleh YB Senator Tan Sri Dato Sri Dr Haji Wan Junaidi bin Tuanku Jaafar, Presiden Dewan Negara, Malaysia telah menjadi Tetamu Kehormat pada Sidang Kemuncak Ekonomi & Keusahawanan Asia ke-6. YB Senator Tan Sri juga merupakan penerima Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat Pemimpin Terbilang Asia Pasifik 2023.

 

 logoagsb1

Kumpulan Al Baghdadi Merupakan Penyedia Platform Pendidikan Al Quran Tersohor di Malaysia pada abad ini.

Polisi & Penafian

Sila hubungi pegawai kami atau berhubung terus melalui email ke info@albaghdadigroup.com

Chat melalui WhatsApp
Close and go back to page
© 2023 Al Baghdadi Group Sdn Bhd